donderdag 14 januari 2010

Red de Elfstedentocht

Twee klasgenoten zijn naar het hoge noorden gereisd om in Sloten een stuk ijs te repareren. Ze hebben daar het onderstaande filmpje geschoten. Bekijk onze site. Er is ook een hyves en facbook group. Stuur het door.



Opdracht geslaagd kan ik wel zeggen. We hebben een 10 gekregen voor onze opdracht. Dus 2 punten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten