3d folders

maandag 16 maart 2009

Mijn oom is Citroën dealer. En zoals de meeste mensen heeft hij geen idee wat ik doe op CMD. En dus bij het meeste goedbedoeld advies over wat de nieuw trend gaat worden lach ik en zeg ik:"Ik zal er eens naar kijken". Een 3d folder van de nieuw C3 Picasso was het advies dat wekte toch wel mijn interesse en het bleek nog ontzettend cool te zijn ook. Je print de folder uit en je zet je webcam aan. Het beeld van de C3 wordt op het vel geprojecteerd. Het werkt heel mooi je kunt ook direct de kleur aanpassen van de auto, zodat je hem in 3d in je lievelingskleur kunt bekijken. Ook mijn lieveling speelgoed fabrikant LEGO maakt hier gebruik van, maar bij LEGO wordt de bulldozer op de LEGO doos geprojecteerd. Is dit een nieuw trend of een kortstondige hype?

0 reacties:

Een reactie posten