Hitech is lowtech

donderdag 10 december 2009

Ik zit bij Seets 2 Meet en heb met zo veel verschillende mensen gesproken dat mijn hoofd draait. Wat heb ik binnen 3 uur bereikt? Ik blog nu voor Life Hacking. Ik doe onderzoek naar een eigen onderneming. Ik verbind in 3 uur met meer nieuwe mensen dan in de afgelopen maand. Samenkomen, samenwerken en verbinden dat is Meeting Minds.

Dit is een meeting om ideeën te delen en elkaar te inspireren. Ik heb de toekomst gezien van het sociale web genaamd 7th sense. Ik blog nu voor lifehacking en ik presenteer straks op Standup Inspiration. Even terug naar de titel Hitech is lowtech. Want op welke hippe nieuwe manier vind Meeting Minds plaats? Gewoon een zaal met mensen die elkaar hun ideeën vertellen. Het gaat niet om technologie, maar om de locatie en het soort mensen. Het concept is simpel de technologie ook.

Er wordt hier ruilhandel bedreven ook weer zo'n oud principe. Gedacht en connecties worden gedeeld op een geweldige manier. Als je zelf inverteert in het ontmoeten en verbinden van mensen krijg je er zelf ook weer wat uit.

Ruilhandel en fysiek elkaar ontmoeten. Dat is de toekomst eigenlijk raar dat zulke oude prencipes zo goed in werken in de huidige tijd.

0 reacties:

Een reactie posten