Nieuwe Waarde

zaterdag 24 oktober 2009

Ik was op 13 oktober bij de meeting van het dmNetwerk in het Instituut voor beeld en geluid. Het ging over design na de crisis. We moesten als deelnemers een les op schrijven voor na de crisis. Jordy Houtman en ik schreven op: "Mensen staan centraal niet systemen regels of geld." Dit bleek een schot in de roos deze les werd als een van de beste gekozen.

Dat zette me aan het denken over waarde en wat waardevol is. Ik scheef een stuk over het verschil tussen waarde en geld(Wat is Waarde?). Daar kreeg ik ook een hoop positieve reacties op. Dus toen heb ik besloten na te gaan denken wat ik waardevol vind. Welke ontwikkelingen zie ik in het toevoegen van waarde aan producten en diensten.

Het onderstaande Essay is het resultaat.
Essay Nieuw Waarde

0 reacties:

Een reactie posten